2009. szeptember 22.

Kis pihi és nagy meglepetés

Nagyon jól éreztük magunkat a wellnes hétvégén.Minden csodás volt és hely is nagyon magávalragadó volt.Szombaton értünk oda délután, de aznap inkább csak körbenéztünk.Kicsivel később elmentünk Szekszárdra, ahol megvettük a gyerekek ajándékát.Másnap lementünk reggelizni, ami elég összetettre sikerült.Utána lementünk egy kicsit a kondi terembe, ahol mindketten jól kifáradtunk.Utána medencéztünk.Elősször a benti élménymedencében voltunk, majd szaunáztunk.Utána összeszedtük minden lelki erőnket és kimentünk a kinti medencébe.Ehez azért kellett a bátorság, mert még viszonylag hideg volt a víz.Mi azért belemerészkedtünk.Hihetetlen de én is úsztam.Még én is meglepődtem,hiszen én félek a víztől és úszni sem igazán tudok, de Életem szerelme mellett nem féltem semmitől.
Déluátn ezt megismételtük, de előtte még elmentünk Paksra ebédelni meg kirándulni.Hétfőn elég időben indultunk, mert már hiányoztak a gyerekek.

Itthon elég nagy meglepetés ért minket.Kilián mostmár teljesen biztosan feláll a kiságyban.Igaz tegnap mielőtt lejebb tudtuk volna rakni az ágyat, picit kibukfencezett a mi ágyunkra.De a lejebb rakott ágy sem akadály neki abban, hogy felálljon.Szóval mostmár biztosan mászik és elég gyorsan is és emellé még fel is áll.Fejlődünk egész gyorsan.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése