2009. április 13.

Húsvétolás

Szombaton kezdődött a Húsvét nálunk.Megtartottuk Apu, a papa és a Drágám szülinapját.Volt torta és sok finomság.Aztán este bulival zárult.Vasárnap kicsit pihenősre vettük a formát, főleg, hogy a Vityus és Simi is beteg.Remélem mostmár hamar meggyógyulnak, bár nem olyan vészes, csak a Vityu mondja, hogy fáj a szeme.Hétfőn aztán megint volt egy kis összejövetel.Délelőtt még mindneki kicsit nyúzott volt, de ebéd után itt már minden volt.Anyuék kezdték, amikor lelocsolták a papát meg a Karcsikát.Na onnantól kezdve már szinte mindenki vizes lett.Miútán a Bandit is lefröcsköltem, én is visszakaptam.Csak ellenem összefogtak.De nem bánom, mert jól éreztem magam.Sőt szerintem mindenki.
Holnap minden visszatér a régibe.Délután mennek vissza a dokihoz.Szerdán ortopédia a Mazsolának és nekem is vissza kell mennem a dokihoz, mivel múlt héten nem tudott bejönni a rendelésre, mert valami gond volt vele.Remélem mostár lesz.Aztán csütörtökön meg elvileg szemészet a Vityunak, de ha még nem gyógyult meg a szeme, akkor lehet, hogy el kell halasztani, de majd holnap kiderül.





1 megjegyzés:

Dius írta...

Szia Drága! Örülök, hogy jól telt az ünnep! Jó volt ma találkozni és dumcsizni kicsit. A fiúk meg édesek!Puszi nektek

Megjegyzés küldése