2009. augusztus 28.

Egy kicsit még rólam...

Gondolom azt már nem kellene leírnom, de  engem is magával rántott a Twilight világa.Egyszerűen csodásnak tartom.A családom akkor hitte el valóban, hogy nekem mennyire tetszik mikor a netről letöltött könyveket 2 hét alatt elolvastam.Igen mind a 4 részét, plusz az 5. elejét is.Ez nálam már csak azért is nagy szám, mert eddig nem igazán láttak olvasni és nem is kötött le így egy történet sem.Várom a film 2. részét is.

A Twilighten kívül is van ám életem.Többek közt a tánc is szerepel a hobbijaim között.A másik amit nagyon szeretek az esküvők.Meg is szereztem az esküvőszervező végzettséget.Sajnos még gyakorlatban nem nagyon tudtam hasznosítani a tudásom, de bármikor kész lennék dolgozni.

Jelenleg még GYES-en vagyok, de ahogy lehet szeretnék elmenni dolgozni, hogy a gyerekeimnek minél jobb élete lehessen.Szeretnék nekik mindent megadni.

Mivel az életem a szélsőségek jellemzik, ezért is van az, hogy holnap Fenyő koncertre megyek. Tudom, hogy sokan azt mondják, hogy nem tudnák végig hallgatni, de ha valaki úgymond ezen nő fel a szülei révén, akkor a magáénak érzi.Így vagyok ezzel a dologgal én is.Ha választhatnék, hogy mikor akarok élni, hát a jampik korát választanám.Úgy érzem, az lenne a nekem való.Szeretem, mert akkor a nők úgyy néztek ki, mint a nők és nem úgy mint egy férfi és fordítva.Ezzel a koncerttel kicsit kizökkenek ebből a világból és talán kicsit magaménak érezhetem azt a kort.

Ha valaki azt kérné, hogy mondjak neki olyan filmet, amit nézzen meg én egyből a Made in Hungáriát és az Alkonyatot mondanám.E két film jellemzi az én valódi énemet, és ha valaki mindkettőt megnézi, akkor rájön, hogy miért a szélsőségek jellemzik az életem.Ilyen vagyok és ezt vállalom.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése