2009. augusztus 27.

Kezdjük újra...

Szerintem, mivel elég sok idő telt el azóta, hogy írtam, inkább kezdjük előről.

Nos...Az Én nevem Sandy.Az igazi nevem Vargáné Fekete Alexandra.1987.11.27-én születtem Dunaújvárosban. Ott is éltem 17 évig.Elég sokminden történt velem addig is, de igazán csak akkor lett tökéletesnek mondható az életem, mikor az első kisfiam megszületett.Őt György Viktor Máténak hívják.2005.10.02-án született.

Az édesapjával már nem vagyunk együtt, de miútán összejöttünk a férjemmel, már teljesnek mondható a családunk.A férjemet nem tudom megmondani pontosan, hogy mikor ismertem, mert már egy jó ideje ismerem, de azt tudom, hogy mikor jöttünk össze.2007.05.18-án.Igen, Ő volt a névnapi ajándékom.

2008.01.12-én össze is házasodtunk és 4 hónapra rá teherbe estem.A férjem nagy álma vált valóra azzal, hogy apa lehet.Mindhárman nagyon vártuk a kis bébi megszületését.2009.02.25-én meg is született Varga Kilián Alex.

Azóta boldogan élhetnénk, ha Viktorra nem várna legalább még egy műtét.De ez az időpont is eljött.2009.09.02-án meg lesz a műtét és akkor végre lábra tud állni.

Szerintem ez így most elég lesz.Majd apránként megírom, hogy mi is a bajam a kis Vityusomnak.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése