2009. október 16.

Csomagot kaptunk

Megkaptuk az első csomagot Glasgowból.Nagyon örültünk neki.Mazsi kapott egy plüssállatot, Vityus egy kalóz tollat meg tetkókat,mert most ez a kedvence.Én meg egy zenél képeslapot meg egy kis kártyát, amin egy versike van.Sajnos még nem igazán tudtam értelmezni, de majd kibogarászom.
Drágám már megint költözött, de most közel van a munkahelyéhez ezért tud spórolni.Igaz már lakott abban a házban, de most állítólag végleg ott marad.Nem igazán értem a logikáját a cégnek.
Ha minden igaz, jövő hét szerdán megkapja az első fizetését is.Kíváncsian várom,hogy mennyit fog kapni.

Vityus műtétje kicsit közelebb kerülhet hozzánk.Már nem köhög, szóval szerintem hétfőn elmegyünk a háziorvoshoz.Remélem meg lehet csináltatni a vizsgálatokat.
Kilián már mindenhol feláll és néha elég veszélyes dolgokat csinál.Már csak hetek kérdése és elindul, ebben biztos vagyok.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése