2010. január 21.

Első lépések és CSI

Ma végre Kilián úgy döntött, hogy nem csak kapaszkodva tesz meg néhány lépést, hanem önállóan is!Ezzel persze jól meglepett minket.Nagyon régóta próbál már, és elég régóta tudna is, de valamiért nem.De ez már a múlté.Most már szinte csak sétál.Na meg persze, ha elfárad mászik.
Van már 7 foga is, amit főleg a Vityán próbálgat, de ennek a Vitya persze nem örül.
Ma végre találtam gyógytornászt is, akivel hétfőn délután 2 kor talizunk.Remélem tényleg elvállalja.

Hétfőn voltunk a CSI kiállításon. Nekem nagyon tetszett!Bár kicsit több interaktivitást vártam volna, de így is egy hatalmas élmény.Örülök,hogy volt olyan szerencsém, hogy eljutottam rá.A legjobb, hogy számomra teljesen ingyen volt!Mivel hatalmas szerencsém volt,és úgy zártam az évet, hogy nyertem rá két belépőt, így nem maradtam le róla.

Drágám még sajnos nem talált még munkát, de legalább már van valami alkalmi munka, ami alkamanként fizet 10ezret.Jövő héten kettő alkalom is van.Remélem azért már rendeződnek a soraink.

12-én volt a második házassági évfordulónk. Valahol ez a kiállítás volt a mi kis ajándékunk egymásnak.Mivel most nem engedhetjük meg magunknak,hogy bármilyen "ünneplést" csaphatnánk, ezért ez majd később lesz megünnepelve!

Így utólag szeretnék még Édesanyámnak Sok Boldog Születésnapot kívánni!Szeretlek Anyu

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése