2010. január 30.

Még egy kis új...

Elsőre talán nem feltűnő, de lecseréltem egy pár zenét.Remélem ez is tetszik majd.


Egy kicsit rólunk!!
Gyerekek:

Vityuska beteg.Azt hittem, hogy hétvégére meggyógyul erre visszakerült a hét elejei állapotba, amit totál nem értek, hogy miért.Kapja a gyógyszert meg a mézet,amit ha tehetne, már egyben felfalna.

Kiki is kicsit náthás, de ő nem annyira, mint Vityus. Ő is kapja a mézet és neki is nagyon ízlik.Sétálgat, pár az utóbbi két napba, nem igazán aktivizálta magát ezen a téren.Nem baj, nem erőltetünk semmit.Majd ő tudja, hogy mikor érzi biztosnak.

Mi próbálunk mindent egyenesbe hozni, bár kicsit nehéz, de tudom, hogy nemsokára minden rendben lesz, addig meg kibírjuk.

Köszönöm Kedvesem, hogy vagy nekem és erőt adsz.Nélküled én már rég feladtam volna. Tudom, hogy Neked sem könnyű.Szeretlek, úgy mint ahogy még senkit.Köszönöm, hogy engem választottál.Melletted lehetek, igazán önmagam.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése